EL MOVIMENT

15/01/13

Volkswagen Transporter T1:

Al 1949 es va presentar i al 1950 es va posar a la venta per la marca volkswagen.


-VELOCITAT MÀXIMA: 80 KM/H
-CILINDRADA: 1131 c.c
-REL. COMPRESIÓ: 5,8:1
-frens devanters i posteriors
-DEP. COMBUSTIBLE: 40 l.
-CAPACITAT DE CÀRREGA : 760 KG
-PES DEL COTXE:990 KG
-POTÈNCIA MÀXIMA: 25 CV a 3000 rpm
-MOTOR TIPUS: posterior longitudinal de 4 cilindres oposats amb vàlvules en culata. Refrigerat per aire
-



17/01/13
oPER QUÈ HEM ESCOLLIT AQUEST COTXE?
oQUINES OPCIONS TENIEM?
oHISTÒRIA DEL VOLSKWAGEN T1
oCARACTERÍSTIQUES GENERALS

oRECULL D’IMATGES

La meva part del treball ha sigut buscar les característiques així que aquí teniu la meva part de treball:
Motor (1º Versión)
Tipo
Trasero longitudinal de 4 cilindros opuestos con válvulas en culata. Refrigerado por aire.
Cilindrada
1.131 c.c.
Rel. compresión
5,8:1
Potencia máxima
25 CV a 3.300 rpm

Transmisión

Tipo
Propulsión trasera
Cambio
Manual de 4 relaciones.

Tren de rodaje

Ruedas
neumáticos diagonales 5,5" x 16"

Frenos


Delanteros
Tambores
Traseros
Tambores

Dimensiones


Largo
4.100 mm
Ancho
1.700 mm
Alto
1.900 mm
Dep. combustible
40 litros
Capacidad de carga
760 kg
Peso
990 kg

Prestaciones


Velocidad máx.
80 km/h
aquí teniu imatges el T1



18/01/14

la nostre presentació a la classe...





20/01/14

Primerament, agafem un monopatí. Amb gomes no elàstiques li enganxem una ampolla de cocacola i al moment de la presentació , hi posem mentos, que faran una reacció de força contra el tap i això farà que vagi endavant gràcies a la propulció i a les rodes del monopatí. Per millorar la seva presentació, a sobre posem una caixa decorada com si fós el nostre model de volskwagen T1.

                                    


22/01/14

Després de les proves vam comprovar que la nostre idea no funcionava. La cocacola de l'ampolla sortia amb pressió però no feia moure al monopatí. 



24/01/14

Ja hem pensat una nova idea que estem posant en marxa. Posarem una caixa decorada sobre una fusta a la qual ja hem enganxat uns tubs que ens serviran com a rodes.





29/01/14


PRESENTACIÓ DEL COTXE...

1. PREPARACIÓ

El primer que hem fet és baixar a la sala central amb els nostres mòvils. Cada grup s'ha fet una foto amb el seu projecte . Després els hem pesat, el nostre pesava més de 600 cg. !!!






2. PROVES

 Llavors haviem de provar-ho. L'objectiu era primerament cronometrar quant temps tardava el nostre cotxe a recórrer 6 m exactes. Després de varies proves el nostre millor temps ha sigut de 1,6 segons. I per últim havíem de mesura quanta distància feia en nostre cotxe amb només un impuls. Tots els movils dels diferents grups han rondat entre els 6 i els 9 m. El nostre mòvil ha avançat una mica més de 7 metres i mig.



3. JUGUEM

Per acabar hem estat jugant amb tots els cotxes. Hem fet carreres de tots els mobils de tots els grups, hem fet vídeos i hem probat la resistència dels nostres projectes. El nostre projecte hem provat un munt de coses. Fins hi tot hem posat oli perquè llisqués més però no ha servit de gaire res. Al final hem hagut d'anar a boxes moltíssimes vegades...





31/01/14




05/02/14



06/02/14

Avui ens han presentat un treball de recerca . Anava sobre la comparativa d'un cotxe teledirigit de gasolina o elèctric.




10/02/14

L'última part del trball era fer una memòria del projecte...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada